Følg med i forskningen fra de tre institutter på Faculty of Arts: Institut for Kommunikation og Kultur, Institut for Kultur og Samfund og Danmarks institut for Pædagogik og Uddannelse.
Schultz, C. (2024). Pædagogisk praksis i ungdomsklubber. I C. Schultz & K. E. Petersen (red.), Fritids- og ungdomspædagogik: en grundbog i fritids- og ungdomspædagogisk arbejde med større børn og unge (s. 74-93). Ungdomsringen.
Allentoft, M. E., Sikora, M., Refoyo-Martínez, A., Irving-Pease, E. K., Fischer, A., Barrie, W., Ingason, A., Stenderup, J., Sjögren, K. G., Pearson, A., Sousa da Mota, B., Schulz Paulsson, B., Halgren, A., Macleod, R., Jørkov, M. L. S., Demeter, F., Sørensen, L., Nielsen, P. O., Henriksen, R. A. ... Willerslev, E. (2024). Population genomics of post-glacial western Eurasia. Nature, 625(7994), 301-311. https://doi.org/10.1038/s41586-023-06865-0
Schilhab, T. & Groth, C. (2024). Preface. I Embodied Learning and Teaching Using the 4E Cognition Approach: Exploring Perspectives in Teaching Practices (s. xv). Taylor and Francis Group.